Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2007 12:34 - Парад на парадийността..
Автор: rayflection Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1042 Коментари: 3 Гласове:
0



Това започна да става истински парад на парадийността..

Писнало ми е от хора, които сами не знаят какво искат и с цялата си наглост ми заявяват какво, видиш ли, те смятат, че би било най-добре за мен. На фона на собствената им нерешителност, как да определят живота си, опитът да променят моя, към, според тях, по-добър, изглежда меко казано абсурден, а ? И на всичкото отгоре, да си мислят, че ще си кажа мнението, ще реша вместо тях, защото те не са свикнали да мислят със собствената си глава и да поемат отговорността за собствените си решения ?.. не че се бъркам, ама мисленето отвреме-навреме не е навредило на никого..
Хайде, аз сама най-добре си зная какво е най-добре за мен, те и когато се оправят себе си, пак не държа да тръгнат да мислят за мен... дори ще съм им благодарна, ако никога не започнат да го правят.


...


Тагове:   парад,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - *
09.07.2007 13:27
лека полека тези хора намаляват:) накрая остават само един-двама... а за другите ще ти е мъчно:)
цитирай
2. rayflection - (:
09.07.2007 19:39
свободата на избор винаги е била от първостепенно значение за мен, но в случая не ставаше въпрос за това. ставаше въпрос за човек, когото наистина много обичаш (мисля, че сме говорили (:) и то не от вчера или днес, и когато този човек ти изтърси.."ами, знаеш ли, аз мисля, че без мен ще ти е по-добре".. на фона на всички усилия, които си положил, за да се получи, за всички потъпкани принципи, които водят след себе си още и още, това е жестоко. и все пак, обичам го, въпреки че понякога съм твърде наранена, за да си го призная.
някой някога трябва да ми обясни защо момчетата постъпват така. по възможност, скоро. (:
цитирай
3. анонимен - *
10.07.2007 00:22
това не е някой да решава вместо теб, това е просто да те лишат не от правото а от самия избор:) а момчетата не ги слагай под общ знаменател, не познаваш всички:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rayflection
Категория: Лични дневници
Прочетен: 36469
Постинги: 10
Коментари: 23
Гласове: 70
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930